ZARZĄD PGD POLSKA
Łukasz Knapczyk

Absolwent Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa Publicznego II stopnia w Krakowie. Swoją przygodę z handlem rozpoczął w 2002 roku jako Przedstawiciel Handlowy. Szybko, bo już w 2005 roku awansował na Kierownika Działu Sprzedaży. Nie zwalniając oraz inwestując w swój dalszy rozwój i umiejętności, w roku 2008 został Dyrektorem Sprzedaży. Przełom roku 2010/2011 był bardzo ważny w jego życiu zawodowym, gdyż wyznaczył kolejne cele i zadania, które realizował już jako Członek Zarządu firmy PGD Polska. Dziś z ramienia Zarządu firmy PGD głównie odpowiada za sprzedaż, zakupy i wszystko co z nimi związane, mając do dyspozycji około 150 Handlowców.
Ewa Marcinowska

Absolwentka Politechniki w Zielonej Górze .
Pani Ewa Marcinowska to doświadczony menedżer, która w Zarządzie PGD odpowiedzialna będzie za zarządzanie obszarem zakupowym.
Karierę zawodową rozpoczynała jako assistant category manager w Eurocashu, gdzie pracowała w latach 1996 – 1999. Następnie, do 2004 roku była zatrudniona w sieci sklepów Rema 1000 na stanowisku Category manager.
Była też zatrudniona w Grupie hurtowej MPT SP. z o.o. na stanowisku kupca strategicznego i w polskim oddziale niemieckiej firmy Lekerland Polska na stanowisku kierownika kategorii produktów.
Od 2012 roku pracowała w centrali Grupy Delko, Ostatnio na stanowisku dyrektora handlowego Grupy Kapitałowej oraz Członka Zarządu Delko S.A.. Od 2017 roku była też członkiem zarządu spółki zależnej od Delko, Polskie Sklepy Franczyzowe.
Łącznie w spółkach zajmujących się handlem hurtowym i detalicznym produktów FMCG przepracowała ponad 28 lat.
Wojciech Kuchnowski

Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego i Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. W handlu od lat osiemdziesiątych ubiegłego wieku, w firmie od 1994 roku, przeszedł ścieżkę kariery od przedstawiciela handlowego, przez szefa oddziału, dyrektora sprzedaży i marketingu, dziś odpowiedzialny przede wszystkim za prywatne marki i marketing w organizacji. Współtworzył w 1990 roku pierwsze produkty „Private Labels” w polskiej dystrybucji naszej branży. Dziś ma na koncie wdrożenie ponad tysiąca produktów, w tym notowanych przez wiodące firmy badań rynkowych, stale zarządza aktywną grupą ponad 600 SKU.
